آپدیت

جواب صفحه ۲۰ کار و فناوری هفتم⚡️کار کلاسی و پرسش

20

در این نوشته با جواب صفحه ۲۰ کار و فناوری هفتم همراه شما هستیم.

جواب کار کلاسی صفحه ۲۰ کار و فناوری هفتم

تأثیرات فناوری اطلاعات و ارتباطات در زندگی

با هم اندیشی در گروه جاهای خالی در شکل ٣- ٢ را کامل کنید.

image

جواب پرسش صفحه ۲۰ کار و فناوری هفتم

تصور کنید فناوری اطلاعات و ارتباطات از زندگی امروزه شما خارج شود، به نظر شما چه دگرگونی هایی در زندگی شما ایجاد خواهد شد؟

اگر فناوری اطلاعات و ارتباطات از زندگی ما حذف شود، بسیاری از جنبه‌های زندگی روزمره ما دچار تغییرات اساسی خواهد شد. ارتباطات سریع و آسانی که از طریق تلفن‌های هوشمند، پیام‌رسان‌ها و ایمیل‌ها داشتیم، از بین خواهد رفت و برای برقراری ارتباط مجبور خواهیم بود به روش‌های قدیمی مثل نامه‌نگاری یا ملاقات‌های حضوری بازگردیم.

همچنین، دسترسی به اطلاعات به‌شدت سخت‌تر می‌شود؛ دیگر نمی‌توانیم به راحتی با چند کلیک به اطلاعات و اخبار دسترسی پیدا کنیم و برای یادگیری و تحقیق مجبور خواهیم بود به کتابخانه‌ها یا منابع فیزیکی مراجعه کنیم. سیستم‌های آموزشی هم تحت تأثیر قرار می‌گیرند و آموزش آنلاین که به ما امکان یادگیری از راه دور را می‌داد، از بین می‌رود.

کسب‌وکارها و مشاغلی که به اینترنت و فناوری وابسته‌اند نیز با مشکلات بزرگی روبرو خواهند شد. خرید آنلاین، بانکداری دیجیتال، و بسیاری از خدماتی که به صورت اینترنتی انجام می‌شدند، دیگر وجود نخواهند داشت و مشاغل بسیاری ممکن است از بین بروند. حتی در زمینه سرگرمی نیز تغییرات بزرگی رخ می‌دهد؛ شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و فیلم‌های استریم‌شده دیگر در دسترس نخواهند بود و مردم باید به سرگرمی‌های سنتی مانند کتاب‌خوانی یا تماشای تلویزیون بازگردند.

در مجموع، زندگی بدون فناوری اطلاعات و ارتباطات به مراتب کندتر، دشوارتر و محدودتر خواهد بود و ما مجبور خواهیم شد به روش‌های سنتی و قدیمی بازگردیم که ممکن است برای بسیاری از ما چالش‌برانگیز و غیرعادی باشد.

برای مشاهده گام به گام سایر صفحات کتاب کافیست آن را در گوگل به همراه عبارت «حالا درس» جست و جو کنید.

امتیاز شما به این مقاله

0 از 0 رای

+ارسال دیدگاه