در این نوشته با جواب نگارش صفحه 76 نگارش پنجم همراه شما هستیم.

جواب نگارش صفحه 76 نگارش پنجم

یکی از موضوع های زیر را انتخاب کنید و گزارشی درباره‌ی آن بنویسید.

اردوی تفریحی، برنامه‌ی یک روز مدرسه، گردش علمی، بازدید از یک مکان تاریخی، علمی، آموزشی، دیدار دو تیم ورزشی

موضوع: یک روز در مدرسه

صبح زود بعد از بیدار شدن، با تلاش و سختی موفق شدم از تخت بیرون بیایم. سپس با شستن دست و صورت و خوردن صبحانه، آماده رفتن به مدرسه شدم. با دوستانم که به همراهم بودند، از خانه خارج شدیم و به سمت مدرسه رفتیم.

وقتی به مدرسه رسیدیم، دیدیم که دیگران همه آمده‌اند و منتظر شروع کلاس هستند. معلمان نیز در طول روز آماده تدریس بودند و جلسات درسی را با دقت برگزار می‌کردند. در کلاس‌های مختلف، مطالب جدیدی یاد گرفتیم و تلاش کردیم که بهترین عملکرد را در هر کلاس از خود نشان دهیم.

در ساعت استراحت، با دوستانم به بازی‌های مختلفی پرداختیم و از این فرصت برای استراحت و تفریح استفاده کردیم. پس از اتمام کلاس‌ها، با دوستانم به سمت خانه هایمان رفتیم.

موضوع : گزارش دیدار دو تیم ورزشی

به نام خدا. با گزارش نیمه دوم فوتبال دو تیم استقلال و سیاه جامگان در خدمتتون هستیم. بازی جذاب  دو تیم در نیمه اول دو بر صفر به سود تیم استقلال به پایان رسید. در همین ایتدای کار، امیر کامدار یک سانتر روی دروازه می کنه و ضربه سر رضا عنایتی توپ به تیر دروازه برخورد میکنه و در  برگشت باز هم عنایتی با یک بغل پا توپ را وارد دروازه میکنه. حالا نتیجه دو بر یک می شه.

بازی تا دقیقه 80 چنگی به دل نمزنه. در دقیقه 80 یک خطای پنالتی روی سجاد رهبر صورت میگیره و رضا عنایتی پشت توپ می ایسته و توپ رو وارد دروازه میکنه. حالا نتیجه دو بر دو برابر می شه. در دقیقه 91 ، بازاج یک حرکت از سمت راست انجام می ده و خسرو حیدری روی او مرتکب خطا میشه، پشت ضربه ایستگاهی، رضا عنایتی می ایسته، با یک ضریه کات دار، توپ رو به تیر دروازه می زنه و در برگشت خود بازاج توپ رو گل میکنه.

این گل، فضای ورزشگاه مملو از شادی می کنه و در همین لحظه داور صدای سوت رو به صدا در میاره و بازی با نتیجه3 بر 2 به سود سیاه جامگان به پایان می رسه.

گزارشی دیگر( بدون نام تیم)

امروز دو تیم ورزشی پرطرفدار در یک بازی مهم به هم روبرو شدند. این بازی، در یک استادیوم بزرگ برگزار شد و طرفداران بسیاری از هر دو تیم به استادیوم آمده بودند تا این بازی را تماشا کنند.

نیمه اول بازی، با شور و انرژی بالایی آغاز شد. هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند و با حرکات سریع و حملات متناوب، سعی کردند تا به گل‌زنی برسند. با این حال، هیچ یک از تیم ها در این نیمه بازی نتوانست به گل برسد .

در نیمه دوم بازی، تیم‌ها با همین انگیزه و شور ادامه دادند. بازی با حملات سریع از هر دو طرف ادامه یافت و در دقیقه‌های پایانی، یکی از بازیکنان تیم میهمان توانست توپ را به دروازه حریف بفرستد و یک گل زیبا به ثمر رساند.

بازی به پایان رسید و تیم میهمان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. بازی به نظر همه بسیار جذاب و هیجان انگیز بود و بازیکنان هر دو تیم با نمایش قابل قبولی داشتند.

گام به گام سایر صفحات درس شجاعت

برچسب شده در: