در این نوشته با جواب نگارش صفحه 75 نگارش سوم همراه شما هستیم.

جواب نگارش صفحه 75 نگارش سوم

یک موضوع به دل خواه انتخاب کن. موضوع را به موضوع های کوچک تر تقسیم کن. یکی از موضوع های کوچک را که اطلاعات بیشتری در مورد آن داری، انتخاب کن و درباره ی آن، یک بند بنویس.

موضوع کلی : تابستان

1) میوه های تابستان

2) گرمای سوزان تابستان

۳) درختان تابستان

گرمای تابستان: تابستان, فصلی پر از حرارتی است که می سوزد و می سوزاند. گرمای تابستان درست است که جان کاه است اما باعث رسیدن میوه های خوشمزه و رنگارنگ فصل زیبای تابستان می شود. هنگامی که گرما از حد خود می گذرد ما انسان ها مجبور می شویم که کولر خانه مان را روشن کنیم کولر با باد خنکی که ایجاد می کند سبب می شود که از گرمای تابستان کمی کاسته شود.

میوه های تابستان: تابستان، فصلی است پر از رنگ و بوی میوه‌های خوشمزه و معطر که طعم و بوی خود را در هوای گرم و آفتابی منتشر می‌کنند.

تمامی میوه‌های تابستان، از توت فرنگی و توت شیرین تا هلو، خربزه، آلو، هندوانه و انگور غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی هستند که برای سلامتی بدن بسیار حائز اهمیتند. همچنین، آب میوه‌های تابستان، یکی از بهترین روش‌هایی است که برای نوشیدن آب و تامین آب بدن در تابستان موجود است.

هر میوه تابستانی به شیوه‌ای مخصوص خودش طعم و بوی خاصی دارد. توت فرنگی با طعم تلخ و شیرین، توت شیرین با طعم شیرین و خنک، خربزه با طعم تند و شیرین، آلو با طعم خنک و تلخ و آناناس با طعم شیرین و ترش. هر یک از این میوه‌ها، با طعم و بوی خودشان، ما را به دنیایی از خوشمزه‌ها می‌برند.

گام به گام صفحات دیگر درس ایران عزیز

برچسب شده در: